Приуштите ме као принцеза

На путу до проналажења пут преко долине у град сам дошао преко две мале ресторана, у једној су ми рекли да су они имали веома добру храну за вегетаријанце и служио пиринчем и поврћем и вином. Покушао сам да тамо ходам ноћу, доле стазом поред хотела, али после пет минута у мрклом мраку са ни светло, ни светлосног загађења тишина шуме изненада почео да ме уплаши. Они су ме питали да ли сам дефинитивно долази и рекао сам им да не знам, у тами на напуштеном путу сам схватио да вероватно би био тамо само гост као ноћ време изгледа као да време да вечерају у хотелу после свега.

Назад на пријему након мог кратког хода у шуми, ми је било жао две немачке Бацкпацкерс долазе пешице након тама се спусти и да се каже да је хотел био пун, као и сви остали у овој области. Надао сам се да су имали бакљу и да су успели да ухвате некога са цаса да изнајме пре него што сви отишли ​​на спавање.

И тако после мог такси сваки пут улазак у темељно рана доле граду Виналес одлучио сам да вечерам у хотелу. То је био бифе афера која није била нарочито вегетаријанац, али било је и салате и сиреви хлеб и воће и месо бесплатно боранија (за разлику од свих осталих врста пасуља толико далеко да је помешана са месом) и мале чаше вина може да се купи из бара суседном. Отишао сам на око девет да избегну исте госте који сам аутоматски избегавати у мојим касним доручак у потпуности да се капацитет хотела.

У вечерњим часовима други гости, Немци и Канађани и извесне количине енглеском све изненада појавио, глодање око леђа од својих излета и већина нестао прилично рано, не задржавају предуго у бару или. После вечере сам седео око базена са мојим вином и чита фењер и слушала инсеката и Ујела.

На мојим последња два дана у Виналес Зурио сам да успорим и да време иде спорије, не ради толико и не чита толико али једноставно седење, или одмарају поред базена и гледао лепа долину. Овај гледа и намерно успоравање времена је помогао црне птице грабљивице круже високо изнад линије ситних коња вендинг свој пут кроз долину и пољопривреднике, возио свој волове танчина испод.

Лепота бујне долине смарагд и чудне планине диже се из њега понекад постао позадина за ликове који пролазе кроз њу. Сам постављен моје лежаљку у хладу на ивици базена и на ивици Хилл Топ од места где сам знао неизбежно туристички излетника би повремено долазе да се сликају и дим и крик.

Један од њих, млада жена косе боје лана појавио испред мене. Била је висока и снажна и преплануо, величанствен и пискав у светлосмеђе летњу хаљину. Она оде до корак изнад долине са мохито у руци. Следећа је дошао младић са браон косом израсла пола инча од њеног посаде реза. Он је сео поред ње блиско на корак где је седео и он одмах срушила свој мохито. То срушио и распао на бетон и она скочила. Она ми је окренута леђима сада са на вид проклињања у њеним лилтинг хурди гурди тонова све лепоте иза ње заборављен.

Младић изгледао покуњен, ломљење стакла била трагедија. Он се врати унутра са главе одржана низак. Плавуша богиња окренуо још једном, провере њену смуђ за сломљеног стакла, откривајући влажну закрпу на њеном танке памучне хаљине. Она седе доле и њен пратилац ускоро јој је донело још једно пиће. Он јој је дао чашу као понизни слуга може понудити освежење у Саудијској принцези и отишао да седи на уском корак у близини бара његово понашање показује колико дејецтион као један од пешчане паса луталица који повремено трчкарао поред базена.

После узимања неколико гутљаја њеног коктела жена погледао уназад на њега и тренутно је устао и довести га назад на корак да седне поред ње, њени тонови сада умирујући. Убрзо је стајала и да је узимао њене фотографије са долини иза ње и пиће у руци. Боја течности упарен боју њене хаљине и њена коса сијала на сунцу. После су узети фотографије она унутра ушао и он Твас лево пијуцкају последњи смеше око коцкице леда. Постоји само икада били пиће за њу.

Касније сам видео принцезу на балету у Хавани ме подсетила од феномена сам приметио где људи који су направили неку врсту утиска, иако често не заправо срео направити још један наступ на другом месту, у Лондону, чак и када је наишао четири хиљаде миља далеко, пре поново нестаје заувек.

2 размишљања о "Приуштите ме као принцеза

1. Шта интригантан мало сцена, тако драматичан то сигурно изгледало више као да гледате филм. Имао си тако занимљив пут у Виналес. Шта је натерало да одлучите да одете тамо? Хавана је била таква потпуна супротност. Народни различите реакције на псе луталице су интересантне. I kept running out of biscuits just as another one appeared 🙂

• То је био фасцинантан призор, њихове улоге у вези су оштро дефинисане!

Када сам резервацију на лет за Хавани већина летова били су пуни и ја имао проблема боокинг мрежи. Позвао сам кубански агенцију и момак тамо почиње ме пита шта ћу да устанем да на Куби. Рекао сам му о току, али да бих се тамо проводи више времена пред њим и он је препоручио Виналес. Покушао је да ме у неки други хотел да њихова агенција продала али је било пуно. Када сам одлучио да одем тамо сам мислио да ћу бити разочаран и не добијете собу, али сам завршио резервацију хотела, Лос Јазминес другде и био сам веома задовољан са мојим избором. Нико од осталих хотела имали такав спектакуларан поглед. Став особља хотела према мачкама и псима је веома пријатан и да је био пријатно изненађење. Било је дивно место сендвич таквог мира и тишине између Лондона и Хавана.

Оставите одговор

Ваша емаил адреса неће бити објављена. Обавезна поља су означена *

Овај сајт користи Акисмет да смањи нежељену пошту. Сазнајте како се обрађују подаци о вашим коментарима.